Bloggning på distans

Under veckan som kommer, är jag positionerad på andra sidan Östersjön. Jag kommer tillsammans med mina kandidat kamrater, Emma och Martin spendera en veckan i kurorten Pärnu, Estland, där vi kommer genomföra en empirisk studie. 

På söndag morgon börjar resan via buss till Västerås där vi ämnar att campera hos Emmas föräldrar. Vidare dagen efter lyfter vi från Arlanda för att under eftermiddagen landa i Tallin. Från Tallin är sedan planen att via buss ta oss ner längs den estniska kusten till Pärnu.

Här kommer vi att husera den kommande veckan: http://www.terve.ee/index.php?id=36&L=0&L=1

Jag kommer att försöka skriva frekvent i bloggen under veckan och ni MSM T2:or som i maj åker till Pärnu får gärna lägga en kommentar om det är något ni undrar över!

Trevlig helg!

Daniel Arvidsson
Skattmästare SME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0