En käpp i hjulet.

Läste igenom mina gamla inlägg och insåg att jag bara skrivit 4 inlägg(!). Det är ju skamligt för att komma från någon som har mage att kalla sig "marknadsföringsansvarig". Och det var ju det här med marknadsföringen ja. Känns som att jag mest sitter och skriver protokoll alldeles allena medan de andra hoppetossarna anordnar utbildningskvällar och vinprovningar och annat kul med sina så kallade "utskott". Men ja ä int' bitter. Någon ska dra det tunga lasset och offerkoftan klär mig alldeles ypperligt. 

En liten käpp hamnade i mitt hjul förra veckan. Min dator dog. Fan. Alla som har varit med om det vet nog hur det känns. Förjävligt. Som en vän som inte vill prata med en längre. En pojkvän som dumpat en. Vovven som slutat vifta på svansen när man kommer hem. Livet är helt enkelt inte lika kul längre. Allt har blivit mycket mer komplicerat. Betala räkningar på skolan. Sitta i telefonkö för att komma fram på SJ, som förövrigt hade stängt (!) idag när jag ringde. Jag svarar på mail flera dagar för sent. Den äldre generationen hävdar ibland att samhället blivit alltför beroende av tekniken och datorer. Men jag säger nej. Man vet inte HUR bra det är förräns man inte har tillgång till det längre.  

Sitter just nu och utvärderar Serviceverksamheters internationalisering: En tematisk metodkurs. Undrar om jag kan skriva i kommentarsfältet: se servicemanagement.blogg.se? (med tanke på ett gammalt inlägg...)

// Johanna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0