Tack för senast... (hardkår)

Hej, 

Vill ta tillfället i akt och tacka alla som var med och gjorde vår tacksittning i torsdags till det den var, OTROLIGT BRA! Maten blev väldigt god och sällskapet var riktigt bra. Det blev mkt sång, många skratt och en hel del god (alkoholhaltig) dryck. Med andra ord var det en väldigt lyckad sittning med många kåraktiva, vi är så glada över att så många vill engagera sig i kåren. 

Annars så är vi inne i en otroligt spännande period, tenta på fredag. Yes, jippiii, wieeee, vet inte riktigt vad jag ska säga. Nej jag vill bara ha JULLOV, och det nu! Jag vill åka hem idag (eller helst för några dagar sen)... Ekonomistyrning känns så långt borta för tillfället, i mina tankar är det snö, jul, mys, god mat, personaljulbord, familj, vänner och NYC! Känner absolut inte för att göra resultatbudget, likviditetsbudget, räkna ut kapitalbindningen eller räkna nuvärdemetoden..... 

Kärlek från informationsansvarig som längtar efter jullov!

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag vill också ha jullov! Kärlerk från Puff=)

2008-12-15 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0