Även en 4:a kan ha tentaångest!

Nu är jag här igen...
Terese, det där klarade du ju galant! Censurerade jag något denna gången???

Fy vilken fruktansvärt trist dag det är, det regnar och jag tror inte att det varit ljust ute idag, gatlampan jag ser från mitt köksfönster är nämligen fortfarande tänd. Ovan på allt så sitter jag och tentapluggar och ska snart släppa mig till jobbet och prata i telefon i 5 timmar med kunder som inte riktigt förstår sitt eget bästa, att det ska välja mitt erbjudande för det är absolut det bästa, lägsta och mest ärliga som finns på marknaden.

Och så var det det där med tentaplugget, att studietekniken skulle innfinna sig efter ett halvår som mina kära kollegor hade lovat Terese kan jag nog nte hålla med om. Jag har pluggat i snart 5,5 år och jag gör fortfarande en massa andra saker som jag inte borde när jag ska sätta mig ner och läsa en 300 sidig kursbok som skulle kunna komprimeras till 150 sidor om författaren inte varit så självupptagen av sin egen forskning. Saker jag gör istället är bland annat att vattna mina blommor vilka är tre stycken men de tar en väldigt lång tid att vattna dem en dag som denna vill jag lova.

Nej nu får jag sluta vara  så negativ och ta tag i det här.
Ha en fortsatt trevlig vecka nu lämnar jag vidare stafettpinnen.

Emma Internationell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0