En 25-årings bekännelse...

Då var det dags för mig att skriva det första blogginlägget i mitt liv...

Först vill jag börja med att tacka alla som ställda upp och hjälpte till i tisdags på den internationella dagen. Det blev en super dag som jag och det internationella utskottet är jätte nöjda med. Utan alla er som ställde ut hade det inte blivit någon mässa! så ett stort TACK. Bilder från dagen kommer inom kort att finnas på hemsidan.

Klockan 08.16 imorse blev jag officiellt 25 år. 25 år!!! Förstår inte dem som har åldersnoja jag menar det är ju bara en fjärdedel av livet som har passerat, jag räknar nämligen med att bli 100 år! Man skulle ju kunna tro att jag skulle vara ute och fira vi den här tidpunkten en dag som denna men jag tänkte ta igen firandet i helgen istället. Imorn blir det god mat, gott vin och lite Jean Louis dagen till ära!

Dagen har passerat som vilken annan torsdag som helst, började med frukostmöte med den övriga kårstyrelsen sen stod lite plugg på schemat och sen 5 timmar på jobbet. Med andra ord en helt vanlig torsdag för en student som går fjärde året och sitter med i kårstyrelsen. 

Nästa inlägg med internationell prägel har jag överlåtit till en av tjejerna i utskottet att skriva.

Tack för mig för denna gång.
Ha en super mysig helg!
Emma
Internationellt ansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0