En flygtur

Igår flög jag. Dock inte i en positiv bemärkelse så som att flyga utomlands. Nej jag har flygit av hästen. Flög som en liten vante. Och ack vad ont det gjorde. Idag värker hela kroppen och jag tycker rätt synd om mig själv.

Nu är helgen kommen och jag ska ta mig ner till föräldrarna mina för att vila upp mig. Att vara kåraktiv betyder tidiga mornar och sena kvällar. Haha skämt och sido denna helgen ska spenderas i lugn och ro... Typ... Ska dock på 90-tals fest i Lund på lördag. Undra hur det kommer att gå.

Föresten glömde presentera mig. Nu är det den erfarna bloggerskan Anna (utbildningsansvarig) som sitter vid tangenterna och författar detta fantastiska inlägg. Jag har försökt förklara för mina kompanjoner i kåren att blogginlägg ska vara korta och många. Det satsar jag på denna vecka!

Hoppas ni följer mitt vardagliga äventyr denna vecka!
Vi synes!
Ciao

Anna Öhrström
Utbildningsansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0