Idag har jag.......

1.Vaknat.
2.Ätit frukost. 3 mackor med skinka och en skål hallonkräm.
3.Duschat.
4.Rakat mig.
5.Fixat håret.
6.Borstat tänderna.
7.Klätt på mig.
8.Packat väskan med böcker, matlåda och annat nödvändigt.
9.Gått ner till konserthuset för att ta linje 2 till Väla och IKEA för löneförhandling.
10.Höll på att missa bussen för jag satt kvar i kuren när den kom körande. Får springa i fatt den.
11.Pluggat verksamhetstyrning på bussen.
12.10.00 sitter jag i möte med en av mina chefer. Är nöjd med vårt samtal.
13.Träffar mina vänner Cissi och Annika i fika rummet. De har just börjat och ska sälja kök. Lycka till säger jag =)
14.Tar linje 2 tillbaka till stan. Bussen blir fylld till bristningsgräsen och bakom mig sitter en äldre dam med en skällande pudel.  Kan inte koncentrera mig när jag läser och bestämmer mig för att aldrig mer åka linje 2.
15.Vräker mig av bussen på Knutpunkten. Möts här av en doft av urin.
16.Anläder till skolan och beger mig till kårrummet för att värma min mat och utföra diverse uppgifter.
17.På kåren är det fullt hus. Alltid lika trevligt=)
18.Värmer min mat och äter den.
19.Under tiden jag äter ringer jag Folkets Hus för att boka in ett event.
20. Efter jag ätit gör jag lite rutinära saker.
21.Ringer Patrik Ott och snackar lite Agora budget.
22.Sammanställer underlag för att kunna bokföra senare i veckan.
23.Tittar på mindre snygga bilder på Johanna Kojan på Stampus hemsida=) Johanna är arg.
24.Går till biblioteket för att plugga.

25.Pluggar tills biblioteket stänger.

26.Köper en "studentmacka" i kaffeterian för halva priset och äter upp den.

27. Sätter mig på kåren och läser lite till.
28. Klockan är 17.15 och jag går till Villan för att deltaga på SS- mötet(stampusstyrelse och pubmästeristyrelsen månadsmöte). De flesta är närvarande och mötet kan sammanfattas som givande.
29.Får skjuts av David hem till lägenheten.
30.Ställer mig och lagar pytt-i-panna som jag ska ha till lunch imorgon.
31.Skriver ett mail till mitt barlag samtidigt som jag snackar runt med lite på msn.
32.Hjälper Åsa Höglund att zippa ner en mp3=)
33. Sophie, en tjejkompis frågar om vi ska göra något i veckan. Jag svarar ja och föreslår att vi hittar på någonting roligt, som att bestiga Kärnan.
34.Funderar lite på hur jag ska fira min 25 års dag om cirka två veckor. Det lutar åt att jag tar en weekend i någon europeisk huvudstad för att slippa all uppvaktning.
36.Sanna, Johanna, Emma, Jennifer,Anna och Sara. Hoppas ni är nöjda nu när jag bloggat om min "intressanta vardag"................

.........Idag har jag gjort vad jag gör varje dag, det som många andra gör, jag är inte speciell, som vissa andra som engagerar sig tror sig vara......

/ En i mängden


Kommentarer
Postat av: Karsten

Vem tog bort det fina sista inlägget, om punschbingon? Var ju hur roligt som helst, det är mer sådant ni behöver här ;)

2008-03-01 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0