Min hund snarkar!

Nu sitter jag i kära gamla Malmö igen. Åter hemma hos föräldrarna mina . De göder mig väl här nere måste jag säga. Snart är det fikadags med semlor och kaffe. Inte helt fel faktiskt.

Igår var det 90-tals fest som jag skrev i förra inlägget. Den som jag är kör jag fullt ut på temat, självklart. Jag satte på mig min mammas gamla 90-tals blåsa med puffärmar på. När jag steg in på festen var det typ bara jag och två stackare till som klätt ut sig på riktigt, där bland annat vår allas näringslivsansvarig Jennifer Stark. Jag kände mig en aningen uttittad men jag är inte det som är den förstår ni. Hehe!

Jag gav mig hemmåt från Lund till Malmö vid 1 på natten. La mig i min rostiga gamla säng, lyckas precis somna när hunden börjar snarka. What the f*ck? Där låg jag sömnlös med en snarkande hund. Suck. Tillslut lyckades jag somna, tack gode gud! Jag sov till 12 idag :) Mycket stolt är jag. Haha

Ne nu luktar det kaffe, mums. Jag ska bege mig neråt till köket!
Må gott!
Ciao
Anna Öhrström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0