Det är mycket nu.

Skolans mest använda uttryck måste vara: det är mycket nu. Men det ÄR mycket nu.

AGORA-dagen kommer med stormsteg, redan på onsdag. Även om jag själv inte varit med och planerat dagen känner jag av anspänningen och börjar nästan själv bli lite nervös. Varför? Jag vet att AGORA-folket har ALLT under kontroll och det finns ingen anledning till oro. Men jag menar, det är lite som står på spel. Resultatet av över ett halvårs planering och hårt slit ska nu visa sig. Allt ska stämma. Allt ska sitta. Allt ska vara perfekt. Är dock övertygad om att det här kommer bli den bästa AGORA-dagen i dess 5-åriga historia. Period. 280 biljetter sålda till banketten vilket innebär slutsålt. Fått tacka nej till företag som vill komma, pga att för många företag vill vara med. Utlottning av en New York-resa. Och en massa, massa intressanta företag som vill anställa oss. Men allt detta visste ni redan.

Vad mer står på schemat? Lämna in skorna för omklackning till på onsdag, turan på torsdag, styrelsefest på fredag. Och en uppsats som ska skrivas. Det är mycket nu.

// Johanna

PS. Det uppskattas ju inte av Skattis att man endast delar med sig av sin spännande vardag. Nej, han vill ha djup och substans. Kollar på "Jakten på nätpedofilerna" som går på 5:an. Präster, lärare, pappor, äkta män osv osv, som chattar med minderåriga och åker för att träffa dem, men istället åker rätt in i fällan. Lås in dem och tappa bort nyckeln, snälla. Vi vill inte se er mer. Någonsin.    
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0