Ny ansvarig för näringslivsutskottet

Hej!
Nu har den näringslivsansvariga hoppat av och jag, Helen Sällman har tagit över rollen. Går i tvåan med inriktning hälsa. Vet inte riktigt vad som förväntas av mig men hoppas hinna med att göra något bra i alla fall. Till  hjälp har jag ett eminent utskott som är så taggade att de spricker, så det kommer att bli kul!!

Anledningen till att jag sitter här är att jag vill ha svar på den eviga fråga vi alla verkar ställa oss för tillfället: "Var kan jag jobba när jag blir stor???"

Som ni märker är jag int näringslivsansvarig utan bara ansvarig för näringslivsutskottet (lägg märke till skillnaden :)) men hoppas att det har samma slagkraft hos företagen som en fin titel!

Så om ni springer på mig i korridoren, med ett svar på ovanstående fråga, eller bara vill framföra något är ni välkommna att göra båda!

Önskar er en trevlig helg!

MVH helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0