Det finns inget dåligt väder...

sägs det. Men varje gång vi ska ha någon form av utomhusaktivitet på någon kurs så är det "dåligt" väder. Idag var vi en (liten) skara människor som vandrade runt på Dalhem som en del av kursen. Vi ska med detta inslag bli inspirerade för vårt projekt som går ut på att skapa ett värde för Dalhem. Guiden hade det inte allt för lätt på jobbet idag när det toksnöade och alla studenter bara ville IN, IN, IN! =)

Julen närmar sig med stormsteg och med det höjs tempot på Campus. Uppgifter som ska lämnas in och tentor som ska skrivas. Själv drömmer jag mig bort... Det blir ingen vit jul i år. Det är iof ingen garanti om man är i Sverige heller... Men, men, jag ska till värmen! Hoppas jag... Gran Canaria är ju inte alltför stabilt vädermässigt den här perioden. Inte så exotiskt heller. Men det ska bli underbart att få stilla resfebern i kroppen. Tre generationer Brodin ska umgås och ha det mysigt. Mitt "problem" är att jag har varit på denna ö ett antal gånger på semester i yngre ålder och att jag under mitt tidigare liv som reseledare bott på ön mer än ett år. Vad ska jag roa mig med?? Jag vill hemskt gärna få tips och idéer! Pls?? Och vet någon var man kan hitta laktosfria produkter får ni gärna berätta detta för mig... =)

Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt såhär en fredagkväll. Laddar inför ManusGasquen imorgon!

Ulrika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0