Mycket att tänka på?

Det kan man säga att jag har... Snart väntar det seriösa vuxenlivet med jobb efter examen. Det vill säga om det finns några jobb! Jag blir lite smått nervös med tanke på situationen vi just nu lever i. Min alldeles egna omvärlsanalys ger mig en rätt skakig bild av vad som väntar.

Detta är vad jag har tänkt på rätt mycket på slutet. Om jag istället hade fokuserat på den omvärldsanalys som jag ska skriva (endast fyra sidor!!!) hade nog mina kursansvariga varit glad, alternativt hade jag varit glad som var färdig... =S Men det finns ju så mycket annat kul att fokusera på! Det studiesociala tar sin tid och vi har massa planer för det sista av den här terminen och nästa. Två sociala händelser kommer att presenteras inom kort, håll ögonen öppna! Eller tjuvkika i kårens kalender här på hemsidan...

Hoppas att ni på Stampus sittning hade kul och att Villan bjöd på en kväll som uppfyllde önskemålen!

Ulrika  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0