En lördagskväll

Jag är på plats i min lägenhet, har näsan i böckerna och tänker på de av mina vänner som är ute o galejar denna lördagskväll, ack så kul.

Att blogga när man endast spenderar dagarna med att tentaplugga är inte det optimala.  Jag vet inte om ni vill höra om när jag ikväll fick sätta mig på badrumsgolvet o läsa då jag hade haft balkongdörren öppen för länge. Det blev alltså för kallt och handukshållaren gör att badrummet alltid är varmt. Sicken problemlösare jag är.

Kanske vill ni veta att jag pratar med mig själv.
- Joanna, kan du berätta lite om....
-Ja du Joanna, det kan jag nog...

Det är väl någon typ av pedagogik antar jag. Lite tokigt kanske, men det funkar.

Nästa helg blir det kalas, då är ordningen återställd men tills dess får jag nöja mig med organisationsteorier, kaffe o diverse bakverk. Det är ju ändå lördag!

Håll i Hatten & Många Kramar
Joanna


Kommentarer
Postat av: S

Joanna du är bäst! Saknade dig i lördags, men i helgen blir det fest igen! Love.









2008-10-13 @ 20:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0