Kondomerna är här!!!

P6 har numera ett förråd med kondomer hos oss på kårrummet. Vi välkomnar P6 och ser fram emot ett spännande samarbete! ;)

Nu är alltså dagen här, bloggandet ligger numera i fem dagar på mitt ansvar. Min kära informationsansvariga har flera gånger visat mig hur man gör men jag är inte så säker på att informationen gick fram... Så fort det handlar om datorer är det som att något slår bakut i mig, hornen växer och jag blir 5 år igen. Om allt fungerar som det ska kan jag faktiskt inbilla mig att jag är rätt bra på datorer. Men när dessa suspekta rutor med otydbar information dyker upp är det kört!  

När jag skulle köpa min bärbara sa min kära mor vänligt men bestämt att det skulle ingå någon form av supportfunktion. Varför? frågade jag. Hon var tydligen rädd att jag skulle ringa stup i kvarten för att be om hjälp? Kan inte förstå... Hon menade också att det var något fel när hon som gammal kunde mer än sin dotter när det gällde datorer. Jag dementerar härmed detta (om texten blir uppladdad dvs). Det är för övrigt enda gången hon refererar till sig själv som gammal.

Så, med detta vill jag bara säga att ni är välkomna att hämta gratis kondomer på kårrummet! Bättre än gratis pennor... =)

Puss & Kram

Ulrika
Studiesocialt ansvarig



Kommentarer
Postat av: Sabina Information, Vice Mia och Jossan din underhuggare!

Vi är imponerade av bilden du fått upp och undrar om du tagit din årsförbrukning redan? ....

2008-10-22 @ 14:05:51
Postat av: studiesocialt ansvarig

Hade mina två redan... =)

2008-10-22 @ 14:07:43
URL: http://servicemanagement.blogg.se/
Postat av: Joannapanna

Jag som hade sett fram emot ett nytt inlägg idag..sluta jobba o börja blogga!

2008-10-25 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0