Stafettpinnen går vidare..

Nu, har jag äntligen fått lägga in alla "mina" studenter i membit. Efter diverse strul med terminsräkningarna för de nya studenterna blev vi i styrelsen helt enkelt tvungna att lägga in alla manuellt. Vi har delat upp det så alla ska få lika många och varje gång jag har tänkt sätta mig för att göra det har någon annan varit inloggad. Igår kväll försökte jag flera gånger, men vår kära projektledare för AGORA-dagen (Janna) var inloggad, utan att göra en enda terminsräkning! Det var väl sådär lagom smart va?

Imorgon beger jag mig till JKPG, ska bli oerhört skönt att komma bort lite, även om jag behöver plugga en hel del! 

Jag tackar för mig nu, måste packa och skriva färdigt en sammanfattning på artikeln, How Strategists Really Think - Tapping the Power of Analogy (visst låter den kul?) .. Jag skickar här över staffettpinnen till vår vice ordf. Mia Thorwaldsson. Nu är det hennes tur att blogga, jag vill gärna läsa lite om morgondagens turning!! 

Godnatt och ha en alldeles underbar helg. Det ska jag! 
Kram från mig! 
Sabina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0