It's all about the good life...

Igår hade vi "mellanstyrelsesittning", sittning med alla styrelser på Campus (Ing, Soc, Stampus, Spex och vi).. Det var en väldigt trevlig tillställning som anordnades för att vi skulle lära känna varandra. Vi stod för maten, spexarna för underhållningen och Stampus för lokal och försäljning av dricka. Kvällen fortsatte ut i Helsingborgsnatten för de flesta, men får  vissa av oss bar det av hem, jag var själv väldigt trött efter torsdagens utgång och känner att det är dags att "ta det lugnt". 
Idag är det lördag och det betyder helg, vilket denna helg innehåller mycket plugg, en jobbkväll på Villan och städning hemma. När man har lite mer än 2 v kvar till MOL-tentan (marknadsföring, organisation och ledning) och känner att man ligger efter, är det nog dags att lägga i en extra växel. Med andra ord så är det "mycket nu"... Jag har iaf fått en bra start på dagen, jag och 3 andra tappra tjejer från utbildningen var uppe kl.9 och tränade Step på friskis!! Nu väntar frukost och sen ska jag bege mig ner till Campus för att plugga. Hemma i lägenheten är jag inte känd för att vara produktiv när det gäller studier!!

Jag återkommer med skvaller efter kvällen på Villan, det bästa med att jobba i barlag är att man får med sig "allt" som händer under kvällen.. Så passa er, ikväll är jag på "rätt" sida av baren och håller koll på er!

Sabina
Informationsansvarig

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Känns tryggt att jag inte ska ut ikväll =)

2008-09-27 @ 11:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0