Sista dagen i september månad!

Igår var det tentafest får ettorna. Det var en trevlig tillställning på Utposten med många glada studenter. SMEK-styrelsen höll lådan. Jag blev dessvärre av med en kofta och en sjal, jag förstår inte vad det är med folk? Kan man inte hålla sig till sina egna saker? För ca två veckor sen blev jag av med smink då jag hade förfest hemma!! ...

Idag har jag spenderat större delen av dagen på Campus, vi har läst artiklar och sammanfattningar, oerhört spännande!(Har även hunnit träna på friskis) När Mia var iväg på möte hade jag och Jossan lite annat roligt tidsfördriv för oss...
 
underhållning på campus
tycker ni inte vi passar bra ihop?

campus 30/9

Nej nu väntar, te,tända ljus och idol! Jag ska ha en riktigt härlig kväll i soffan. Det är jag värd efter denna långa dagen..
Ta väl hand om er ute i höstmörkret! 

Kram Sabina




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är du absolut värd =)

Ni passar galet bra ihop!

2008-09-30 @ 20:24:58
Postat av: Mia

HAHA!! Jag som fick lite ångest för att jag var borta medans ni plugga.. kan nog släppa det nu ;)

2008-09-30 @ 21:03:46
Postat av: Sabina..

men vi pluggade faktiskt lite! behövde bara skratta av oss lite med. jossan skratta så mycket så hon fick tårar i ögonen!

2008-09-30 @ 21:14:03
Postat av: Jossan

Jag tycker med att vi passar grymt bra ihop!=)

2008-10-01 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0