Vart tog vecka 39 vägen?

Det är skrämmande hur fort veckorna går, det känns som att det var igår en ny vecka började, men det är imorgon en ny vecka börjar. Nu till veckan kommer vi in i Oktober månad och hösten är verkligen här! Jag ser det på löven på träden , de börjar bli gula och röda och alltfler faller ner på marken. Jag ser det även på utsikten över till sundet, jag behöver inte längre hänga ut från balkongen för att se över till Danmark. På tal om Danmark så är det premiär för förfest i fören på torsdag!! (då vi turar mellan helsingborg-helsingör) Jag har sen länge sett fram emot denna kvällen, då jag själv älskar att förfesta i fören. Jag kommer dessvärre att svika er denna veckan! Jag sätter mig faktiskt på bussen mot Jönköping på torsdag för att umgås med min syster och övriga vänner hemifrån som studerar där. Det kommer bli en härlig helg som jag verkligen behöver nu, förfest i fören kommer ju faktiskt tillbaka nästa månad igen!

Gårdagen på Villan var en lugn tillställning. Inga bråk, inget drama och en väldigt stor personalstyrka. Vi var hela 18 stycken som bemannade stället! Allt detta resulterade i att vi var färdiga med städningen redan 02.30!! (vi stänger 02.00) Jag har dessvärre inget roligt skvaller från kvällen, självklart var det några som var lite mer onyktra än andra men vi behöver ju inte hänga ut någon här. (Vem har inte vart full på villan?)

Till sist vill jag önska alla ettor lycka till på tentan imorgon! Jag är övertygad om att det kommer gå bra för er. 
Vi ses på utposten på kvällen, vi ifrån SMEK-styrelsen kommer vara där och mingla med er.

Hälsningar från Sabina


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lite besviken att du sviker oss måste jag säga, men som sagt, det är ju en första torsdag i november också =)

Tack tack, vi ska nog lyckas samla ihop några poäng på tentan imorn!

Ses i dimman - varannan vatten var det va?!

2008-09-28 @ 21:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0