Så var vi igång igen!


Hur vet man att lovet är slut? Jo, vice ordförande ringer och meddelar att tv4 har jagat oss för en kommentar om söktrycket på Campus (Kolla: http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=748835 ). Och smack, där gick startskottet för slutspurten!

Och vilken slutspurt sen! dag är det sista dagen att kandidera till styrelsen nästa år och det börjar bli lite svettigt nu minst sagt. Jag har nog inte riktigt velat inse att det snart är sommar (vilket innebär att jag knappt sökt ett enda sommarjobb) och nu sitter jag här med lite mild panikstress (vilket innebär att somliga i styrelsen fått ungefär elva mail inom loppet av en kvart) och försöker få ihop en dagordning inför Det Stora Vårmötet den 4 maj. Dagordningen i sig är enkel att författa men med den följer ett helt gäng frågetecken. Hur blir det till hösten? Får vi ihop en styrelse? Hur ska vi arbeta nästa år? Och så vidare i all evighet :). Och nånstans i allt det här ska det ordnas med internationella mentorer, flyING-festival och hmm det var något mer... ja just det - KANDIDATUPPSATSEN.

Men jag är inte orolig.

/Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0