Fortfarande på semesterläge

Det är total kontrast i mitt liv just nu. Kroppen försöker fortfarande ha semester, medan hjärnan är inställd på skola och kår, kår, KÅR! :)

De senaste dagarna har jag, som informationsansvarig, fått väldigt många mail från nollor. Och alla frågor och funderingar från dessa små underbara ting har kastat mig ett år bakåt i tiden mentalt, och när jag själv var en nolla. Jag minns att jag var sjukt nervös och att jag var orolig för att utbildningen var fel, för att jag inte skulle trivas i klassen och för att Helsingborg var fel... Som den djupt rotade Helsingborgare jag är slapp jag i alla fall vara orolig för att komma till en ny stad!

Men det jag vill hälsa alla er nollor där ute är - sluta oroa er! Allting kommer bli fantastiskt bra! Nollningen kommer bli den bästa veckan i ert liv, och där kommer ni träffa så sjuuuuuuukt många vänner och bekantskaper. Helsingborg kommer ni älska (jag har bott här i 22 år och bor fortfarande kvar - det säger väl allt?) och bakfyllorna kommer ni hata (Tips från coachen - köp Resorb på Apoteket!). Och skulle ni fortfarande oroa er för saker eller ha frågor - så finns ju jag! Till er tjänst, i alla väder!

Med det sagt, njut av veckorna som kommer, uttnyttja chanserna som Campus erbjuder (= engagera dig i kåren!) och kom ihåg den gyllene regeln - Det finns inga omfester, bara omtentor!

Eder informationsansvarige till tjänst
//Anna (ps. skulle ni få mig som fadder under nollningen så right on, det kommer bli sjukt bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0