Just another manic thursday

Ja här sitter man igen. Det är torsdag och det är förfest i fören. Jag borde till varje pris undvika kvällen eftersom jag har tenta på lördag, en tenta jag inte pluggat så mycket på...

Men det är något magiskt med kombinationen torsdag + villan + förfest i fören som gör att en stackars student inte kan motstå det. Kanske kan det ha något att göra med grupptrycket. Hela dagen har alla hälsat med frågan "förfest i fören ikväll?" och när man tyst svarar "nej" får man ett höjt ögonbryn följt av en ryggdunk och "klart du ska!"

De tio första gångerna svarar man nej, nästföljande tio ljuger man och säger ja. De sista tio gångerna har lögnen blivit sanning och rätt vad det är så står man i kassan på systembolaget igen! Men jag ska inte klaga, en rolig kväll väntar ju :)

I övrigt så har ni väl inte missat att Service Management Ekonomerna brukar stå ovanför trappan på U2 på torsdagar och bjuda på lite gott? I så fall får ni hålla utkik nästa vecka och komma bort och hälsa på oss!

Vi ses i dimman!
Anna IKS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0