Dags för ett livstecken!

Man kan ju gott tro att vi i styrelsen har gått under jorden eftersom det inte skrivits en rad här på några månader. Men nu dammar vi av tangentbordet och kör på igen! Vi lever i alla fall och som vanligt hänger vi på kårrummet dagarna i ända (iaf Cecilia).

Eftersom jag ligger inne med en envis skrivkramp och bara skriver här för sakens skull så tänkte jag istället sprida lite glädje alá Youtube. Så slipper ni dessutom läsa mitt svammel.


Frågan är vad man egentligen hade gjort utan youtube alltså.
Förmodligen klarat tentorna... ;)

Ha det shitnajs!
Anna J, Utbildningsansvarig IKS

Kommentarer
Postat av: Fröken Skattis

Hahaha!! I lööööve Martin Timell!!

2009-02-02 @ 20:09:59
Postat av: Sara B

Det sjukaste av allt är att jag känner denna Albin! Han bor faktiskt inte särskilt långt från oss.. ;)



Puss på er!

2009-02-02 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0