Ännu en s(p)exhelg är över.

Har jag berättat om världens bästa sexmästeri? Helsingborgsspexets sexmästeri  08/09 kan vara det bästa det sexmästeri som nånsin funnits! Nu har inte jag så mycket sexerfarenhet (inte av detta slag iallafall) att jag faktiskt kan jämföra, men jag skulle minsann vilja tro att det inte funnits något gäng så bra som detta. Det är välsynkat och välkoordinerat, det är genuint duktigt på att laga mat och det är framförallt fruktansvärt roligt och allmänbildande. Visste ni till exempel att sojaost kan vara det äckligaste som finns i matväg? Och att grabbar ibland bara går runt och hittar porrtidningar? Och att det är omöjligt att baka bröd på Villan på lördagar? Nä, det har helt enkelt varit en väldigt lärorik helg. Nu är vi dessutom till och med sponsrade av Just eat så om ni undrar varför vi springer runt i kepsar så är detta varför.

Ni vet väl förresten att det är dags att skaffa biljetter till årets spex ? Mellan 2e april och 8e april har man chansen att se Napoleon Bonaparte - Med andra mått mätt  på Dunkers. Inte något man bör missa! Det finns dessutom ett förmånligt paket för den som både vill se spex och gå på Stampussittning den 4 april.

Jag kan även meddela att jag varit på mitt första alumnimöte i veckan, det var ett årsmöte som var avklarat på en halvtimme och där jag blev invald som suppleant minsann. Det ska bli väldigt spännande att se vad det blir av denna organisation som verkar vara på framfart.

Nu - dags för soffa och ett, annat eller fjorton avsnitt av West Wing!

Söndagsslöa hälsningar,
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0