Det är ju faktiskt skitkul!

Då var lägenheten uppsagd, magisteruppsatsen uppstartad och det är snart dags för mig att lämna över min styrelse post till någon annan. Med andra ord innebär detta att min tid på Campus snart är över och jag måste erkänna att det är med blandade känslor jag efter fyra år lämnar Helsingborg. Men än är det inte över och det hinner hända mycket på två månader.

Just nu arbetar utbildningsutskottet, tillsammans med mig, på en utbildningskväll på Villan den 22 april kl.18.00. Syftet med denna kväll är att motivera och inspirera dig som student. Så skriv redan nu upp datumet i almanackan, mer information kommer inom kort. Utöver detta kommer kursutvärderingarna om någon vecka att läggas på mitt bort och då kommer vi att gå igenom dessa för att se vad ni har tyckt om kurserna ni har läst. Det är tyvärr ofta låg svarsfrekvens på dessa... Jag skulle vilja att Ni verkligen tar vara på denna chans att tycka till om kurserna. Det börjar även stundas för vårens sista programråd med institutionen. Nu undrar ni säker vad ett programråd är och vad som egentligen händer. Jo, så här är det. På ett programråd sitter det representanter från institutionen och från kåren. Syftet med dessa möten är att lyfta fram studenternas frågor och diskutera hur vi kan göra utbildningen ännu bättre. Så grabba gärna tag i någon i utbildningsutskottet eller mig och öppna ditt hjärta gällande utbildningen. Både ris och ros mottages gärna.

Valberedningen har kommit igång och imorgon är det min tur att grillas och berätta om min tid i styrelsen. Jag vill kortfattat avsluta detta inlägg med att uppmuntra sökande till styrelsen 09/10 genom att säga: Det är ju faktiskt skitkul! 


/ Olivia

Utbildningsansvarig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0