Detta är dagen det händer.....

... dagen då skattmästarn tar över bloggen!
Eller nej, kanske inte.. men väl min premiär för officiellt bloggande.
Har länge haft en blogg, innan det blev sådär hippt å häftigt som de e nu, men har alltid valt
att hålla den för mig själv. Många protesterar och säger att dom ska googla... Googla på ni, de blir svårt
för er å hitta nåt å skulle ni mot förmodan göra detta så är chanserna att ni vet att det är jag mycket små... :)

Nog om hemligt bloggande, satt på kårrummet idag med en övertrött och bakfull utbildningsansvarig,
en nördig, lätt förvirrad internationellt ansvarig och en mycket strukturerad examensansvarig... tänk så mycket
ansvar i ett och samma rum. Det var till och med så att stampus kassör lockades in till oss... vilken dragningskraft vi har!

om du vill ha möjligheten ta del av detta underbart, inspirerande kårrum där det oftast finns kaffe, och om man har tur även lite kakor, så tycker jag du ska söka till någon av våra poster.. ett tips är å söka till skattmästare givetvis... den absolut bästa platsen i styrelsen... jag menar du får ju säga nej till allt! skitbra träning inför kommande arbetsliv! ;) nä, men seriöst så behöver du inte vara siffernörd för att kunna sköta kårens ekonomi, det är mycke learning by doing, så ta chansen och sök nu! Jag är himla glad att jag engagerade mig, det ger så otroligt mycke (för å dra en klyscha)!

pusshej


Kommentarer
Postat av: anna

icke att jag var bakfull, jag var endast trött!!

2009-03-31 @ 11:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0