Så konstigt det kan bli.



Man sitter här och läser tdningen, lyssnar på Lasse Lindh (Jag ger dig inte min morgon, inte min dag, du får nåt så mycket bättre, du får hela jävla jag..) och funderar över vad man ska göra med sin dag och så kommer man på att det som man verkligen vill göra är att dra på sig de randiga regnstövlarna, packa ostmackor och varm choklad och hitta ut till en skog nånstans - Och allt för att det stod i tidningen om att fästingarna är på väg :).

Men no need to worry, jag kommer nog finna min väg ner till kårrummet även idag. Idag skall det ju dessutom snackas konflikthantering och ledarskap med världens bästa kandidatgrupp och sedan snackas kår med studentstadens stöttepelare - allas vår herr Nilsson.

Det blir nog en bra dag idag också minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0