Värdet av AGORA - och riktigt bra vänner


Den 4 mars 2009 var förbannat bra dag.  Det går liksom knappt att förklara hur häftigt det är att en sådan dag anordnas på vårt  Campus. Så många människor under ett tak, som alla kommer för att knyta kontakter, lyssna på gästföreläsningar eller helt enkelt bara samla in så många pennor och vattenflaskor som möjligt.
AGORA-gruppen har gjort ett sådant fantastiskt jobb att jag inte riktigt vet var jag ska börja med mina prisningar. Men många är de i alla fall! Allting har flutit på så bra, från företag till sponsorer till mässa och bankett. (Och vilken bankett sen!)

Nä, jag är helt enkelt fortfarande galet hänförd av Agora 2009 - Ett stort tack från oss i styrelsen till Agora-gruppen!

Ni har väl inte missat: http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=736984

Något av det mest fantastiska med den här dagen var att efter en hel dag med vimlande och minglande, ömma fötter, handskakande och visitkortsbytande, stod jag till slut på ett dansgolv med de sex bästa brudarna i mitt liv. Dansandes och skrålandes (det var inte vackert, jag vet, men jag skäms inte) samlades alla sju fredagsklubbstjejerna. Det är tjejerna som varit med sedan dag ett här i HBG, det är de som påminner mig om att det finns mer än kår  att prata om (tro mig, jag har förbannat lätt att glömma...) och framförallt, det är de som finns där alltid!
(Oftast dansandes och skrålandes konstigt nog.) 

Och eftersom det är första fredagen i månaden idag är det alltså också dags för Fredagsklubb! Jag missade förra på grund av den fantastiska spexhelgen så jag ser extra mycket framemot vår trerättersmiddag med vin och skvaller i mängder :).

Hoppas ni alla får en lika trevlig helg som jag planerar att ha!

- Cecilia

Förresten, på tal om bra vänner och underbara tjejer så skickade söstra mi ett klipp - Winnerbäck och Dregen på samma scen, blir det bättre?:

http://www.youtube.com/watch?v=shsar-IPzNs&feature=rec-HM-rn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0