Ett avbrott i plugget!

Det är pinsamt så dåligt jag har bloggat på sista tiden. Om jag ens en gång kan säga så, jag har inte bloggat sen februari - det är nästan dinousarieår sen sist ju! Men nu ska jag inte sitta och nedvärdera mig själv, det gör ingen människa glad.

Vad som däremot gör mig glad (och som borde göra alla medlemmar glada) är att vi har en grym styrelse inför nästa år! Självklart har årets styrelse också varit grym (hallå, jag har ju suttit med!?!) så därför drar jag slutsatsen att Service Management Ekonomerna bara är allmänt grymma! Hellooo egoboost!

Innan jag svävar iväg för mycket så tänkte jag att jag skulle ge lite hjälp inför morgondagens turning. Så här ger jag er (trumvirvel) RAGGNINGSREPLIKER! Och ja, det finns tusen bättre och viktigare saker jag borde skriva om, men jag behöver en paus i mitt pluggande. Och jag kan tänka mig att ni är många därute som behöver det också!
So here we go
:


- Du är en saftig stek med stora pommes frites och jag vill äta upp dig (oklart vad pommes fritesen syftar på, fritt för egen tolkning!)

- Här är 500 spänn. Sup tills jag blir snygg. (Vi är studenter och vi är billiga. En hundralapp räcker)

- Jag säger inte det här för att impa på dig, men jag är faktiskt Batman (men alla vet ju att batman är gaaaay (klicka på länken)).

- Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla? (Den är rå, men av någon konstig anledning så tror jag att den funkar bra på Villan. Wonder why...)

- Trosor är röda, kalsonger är blå, äh skitsamma, de ska ju av ändå! (Dikter funkar alltid, på tjejer iaf)

- Jag vill ha dig på min musmatta. (Varenda kille som druckit mer än fem öl kommer ju falla för den!)


Sådärja! Nu får det räcka. Ge er ut på havet/Villan imorn och go nuts! Men glöm inte festmetoden.
Och engagera er i kåren. Det är skitkul!

Kommentarer
Postat av: Cesse

Anna! Återigen har du tabbat dig och glömt den bästa ever: "Ligga? Nä... Eller?"

2009-05-06 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0