Dagens tips

Här sitter jag på kårrummet (tomt för en gångs skull!) och gör verkligen inte det jag borde.

T.ex. borde jag plugga ekonomistyrning. Men det är ju ett sånt förbaskat sömnpiller! Kruxet är bara att jag måste klara tentan nu, för jag är i Indien när omtentan förmodligen är.
Och jag borde även göra klart affischen till föreläsningen som Emma nämner här under. Men det är så mycket roligare att glo på klipp på youtube!

Har ni sett det här t.ex.? (PangPrego-fans har säkert!)
Vi kanske också skulle videoblogga våra Dagens tips?

Nåväl, nu ska jag återgå till mitt kreativa tänkande!
Hoppas alla ni service management-tvåor har det kul på båten ikväll! Ramla inte i bara ;)

Kram från Info-Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0