Hej på dig!

Måndagar kan vara den värsta dagen i hela veckan, antagligen!

Jag har gått igenom ett antal måndagar under mina 23 år i världen, därför vill jag nu komma med hemligheten hur man gör det till en bra dag!

Sätt upp mål på morgonen, vad gör jag idag för att göra min måndag till en bra dag?
Jag lärde mig också något nytt igår när jag läste i en fin bok att om man fyller hjärnan med postitiva tankar får man inte plats med negativa.. bra va?! Nu är det kanske inte så lätt när klockan ringer 07.00 och det är mörkt ute..Men, då finns det möjligheter till en kanondag, med hjälp av en sak!!

19.00 är det middag, då bjuder man in några kära vänner, lite rött vin och en god bit mat.. oj vad måndagarna blir roligare då va?! : )

Nog om det, nu kör vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0