Dislike!

Det verkar inte gå så bra för vårt kära Ace Link just nu, finns nog inga andra sätt att tolka denna artikeln:

http://hd.se/ekonomi/2009/10/27/samtliga-paa-oeresundsfaerja-saegs/

Är det bara jag som blir lite upprörd?! Hur ska det gå med Förfest i Fören om Ace Link går under (haha lite ordvits där nästan)?? Häromdagen råkade jag kläcka ur mig att "...då får ju Scandlines faktiskt ta på sig det!", men funkar det? Ace Link är ju ändå Ace Link...

Vad tror ni om en liten demonstration? Tänker mig plakat som "Var ska vi nu kalasa första torsdagen i månaden" och andra slagkraftiga argument. Handen upp alla som är för!!

Äh, vi kanske ska börja med att hålla tummarna för att de ordnar upp läget. De lär ju inte hinna gå i konkurs innan nästa torsdag (5/11) i alla fall!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0