Näringslivsutskottet + Studiesociala utskottet = KÄRLEK

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NYHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Service Management Ekonomerna har beslutat att slå ihop näringslivsutskottet med det studiesociala utskottet, och söker nu nya medlemmar som vill skaffa sig värdefulla erfarenheter samtidigt som de förgyller sina studiekamraters vardag.

Varför slår man ihop två utskott? Vi tänkte såhär:

Studiesociala utskottets trevliga evenemang + Näringslivsutskottets värdefulla kontakter
    =
Roliga evenemang med kanonmöjligheter till kontaktskapande

Hur bra låter inte det?!

Vi har ännu inte något fastställt program för året, det hoppas jag att DU vill vara med och utforma med mig! Självklart har jag lite tankar om vad jag vill hitta på, till exempel After Work-mingel, bokloppis, kanske inriktningssittningar?!

Kom och träffa mig på vårt informationsmöte 22/9 kl 12 i U203 och passa på att ställa frågor. Eller, varför vänta till dess? Släng iväg ett mail till [email protected] eller kom och prata med mig i skolan någon dag!


I WANT YOU IN MY UTSKOTT ;)

Emma


Kommentarer
Postat av: Mathilda

We want to be in your utskott ;)

2009-09-17 @ 07:49:27
URL: http://emwebe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0